Իրանի պաշտպանության նախարար, բրիգադի գեներալ Ազիզ Նասիրզադեն կիրակի օրը նախազգուշացրել է, որ ամերիկացիները չեն կարող սպառնալ Իրանին, քանի որ ամբողջ տարածաշրջանում նրանց բազաները գտնվում են Իրանի նշանառության տակ։ «Մենք թշնամի չենք մեր հարևան երկրներին, նրանք մեր եղբայրներն են, բայց նրանց տարածքում գտնվող ամերիկյան բազաները կդառնան մեր թիրախները», - շեշտել է Նասիրզադեն։               
 

«Սթափվի՛ր, աշխարհ, Սոդոմն ու Գոմորը բացել են դարպասները»

«Սթափվի՛ր, աշխարհ, Սոդոմն ու Գոմորը բացել են դարպասները»
20.10.2017 | 09:36

Զարմանալի է նրա աշխարհը, որը լի է տագնապներով, և որտեղ ահազանգեր են հնչում. «Սթափվի՛ր, աշխարհ, Սոդոմն ու Գոմորը բացել են դարպասները»:
Արվեստաբանները երկու ոճ են նկատել Էմմայի կտավներում՝ սյուրռեալիզմ և պրիմիտիվիզմ: Ըստ էության, հեղինակը չի ճգնում վարպետանալ այս կամ այն ուղղության կամ ոճի տիրույթում: Առավել ևս չի կամենում զարմացնել մարդկանց: Նա նկարում է, նա սոցիալական թեմաներով պատմություններ է հայտնաբերում հենց իր շրջապատում և պատմում դրանց մասին իր ոճով և ի խորոց սրտի:

Նրա աշխատանքների անդրանիկ ցուցահանդեսը կայացավ 2015-ին՝ Հայաստանի նկարիչների միության 3-րդ հարկի ցուցասրահում: Անծանոթ դիտողին թվում էր, թե գործ ունի բազմափորձ և կերպարվեստի բավիղներում անթիվ խոչընդոտներ հաղթահարած նկարչի հետ: Այդ ժամանակ Էմմա Թումանյանը 22 տարեկան էր: Հիմնավոր մասնագիտական կրթություն նա չի ստացել, սերտել է գեղարվեստի այբուբենը Հակոբ Կոջոյանի անվան դպրոցում: Ցուցահանդեսի ժամանակ վարպետ նկարիչներից մեկն ասաց, որ աղջիկը ակադեմիական կրթության կարիք չունի, քանզի ունի իր անշփոթելի լեզուն:

Էմմա Թումանյանի ստեղծագործություններում մեր տագնապալի դարի արձագանքներն ու անդրադարձերն են` առանց սիս-մասիսյան կամ խորվիրապյան գերպահանջարկված-հարահոսային թեմաների: Նրա անսովոր նկարներում Հայաստանի և հայ հասարակության արտապատկերներն են: Հասարակության, ոչ ժողովրդի: Նաև սա է երիտասարդ նկարչի ստեղծագործական առանձնահատկությունը: Նա ազգային զարթոնքը և անկախ պետականության կայացումը գիտե պատմությամբ, սակայն մի զարմանալի գիտակցական ներզգացողությամբ, որը նկարչի մենաշնորհն է, Էմմա Թումանյանը զգում և ներկայացնում է մեր պատմության հերթական դրաման: Հերոսական ազգն ընդամենը առաջին ցուրտ և մթին, բայց նաև հերոսական տարում բարդ և հեղհեղուկ շրջափուլում հայտնվեց, իսկ նրա տարբեր տրամաչափի «առաջնորդները», չդիմանալով «երկնքից թափվող» գայթակղություններին, վերածվեցին գորշ արարածների: Եվ շարունակվում է նրանց կարծեցյալ հաղթարշավը, որն իրականում ինքնակեղեքում է:

«ՈՒշքի եկ, բանական էակ, չէ՞ որ դու ստեղծված ես Երկնային Տիրոջ պատկերով և նմանությամբ». սա է Էմմա Թումանյանի ստեղծագործություններով հոսող և բոցավառվող թել-ժապավենը:
Ակնհայտ է, որ կատարողական վարպետության տեսանկյունից այս երիտասարդ նկարիչը չի կաղում: Գունային աշխարհը առանձին գեղագիտական խնդիրներ չի լուծում, «խոնարհ ու հեզ» ծառայում է բուն նպատակին՝ ստեղծագործության ներգործուն ուժի բացահայտմանը: Նրա կտավների հորինվածքը երկու հենք ունի՝ սյուրռեալիզմն ու պրիմիտիվիզմը: Առաջին հայացքից իրարամերժ այս երկու ուղղությունները հաճախ ի մի բերելով՝ կարծես ապտակում է սոդոմգոմորյան աղտեղության մեջ խորասուզված հակաբանական արարածներին և փորձում նրանց դարձի բերել:

Էմմա Թումանյանը մի մեծ երազ ունի, գուցե ծնված դեռ մանկության տարիներին: Նա ցանկանում է տեսնել աշխարհն ու իր հայրենիքը ավելի լուսավոր և բանական: ՈՒ ներդնում է իր համեստ լուման, ջրում է իր բաժին կենաց ծառը:
Ավելացնենք, որ Էմմա Թումանյանի ստեղծագործությունների անհատական 2-րդ ցուցահանդեսը կբացվի հոկտեմբերի 25-ին, ժամը 13.00-ին՝ Հայաստանի նկարիչների միության 3-րդ հարկի ցուցասրահում:

Վրեժ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 3925

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ