Իրանի պաշտպանության նախարար, բրիգադի գեներալ Ազիզ Նասիրզադեն կիրակի օրը նախազգուշացրել է, որ ամերիկացիները չեն կարող սպառնալ Իրանին, քանի որ ամբողջ տարածաշրջանում նրանց բազաները գտնվում են Իրանի նշանառության տակ։ «Մենք թշնամի չենք մեր հարևան երկրներին, նրանք մեր եղբայրներն են, բայց նրանց տարածքում գտնվող ամերիկյան բազաները կդառնան մեր թիրախները», - շեշտել է Նասիրզադեն։               
 

Ով ու­զում է աշ­խար­հը սի­րել, Աստ­ծուն ի­րեն թշ­նա­մի կա­նի

Ով ու­զում է աշ­խար­հը սի­րել, Աստ­ծուն ի­րեն թշ­նա­մի կա­նի
08.09.2020 | 00:02

Ինչ­պես Աստ­ված աշ­խար­հը ստեղ­ծել է ո­րո­շա­կի օ­րի­նա­չա­փու­թյուն­նե­րով, սահ­մա­նել է օ­րենք­ներ և հաս­տա­տել է իշ­խա­նու­թյուն այդ աշ­խար­հի վրա, այն­պես էլ չա­րը ցան­կա­նում է և փոր­ձում է, մինչև իր մո­տա­լուտ կո­րուստն ու կոր­ծա­նու­մը, սե­փա­կան աշ­խար­հը ստեղ­ծել, սե­փա­կան օ­րենք­նե­րը սահ­մա­նել իր «ա­րար­չու­թյան» հա­մար և սե­փա­կան իշ­խա­նու­թյու­նը հաս­տա­տել իր «ա­րա­րած­նե­րի» վրա:

Այ­սինքն, նա ոչ թե ցան­կա­նում է զուտ ինք­նան­պա­տակ կեր­պով ու­ծաց­նել, բա­րո­յալ­քել և ա­պա­կա­նել մար­դուն, այլև զու­գա­հեռ իր աշ­խարհն է «ա­րա­րում»` իր ա­րա­րած­նե­րով, և իր թա­գա­վո­րու­թյունն է հաս­տա­տում` իր իսկ հպա­տակ­նե­րով: Եվ նա այդ աշ­խար­հը ստեղ­ծում է մարդ­կա­յին մեղ­քե­րից` դրանք վե­րա­ծե­լով «հպա­տա­կու­թյուն սնու­ցող» յու­րա­հա­տուկ մի­ջա­վայ­րի: Ինչ­պես շատ հա­ճախ տես­նում ենք մեր հա­սա­րա­կու­թյան մեջ:
Սա­տա­նան աշ­խար­հա­սեր մար­դուն մի փոքր մեղ­քով գե­րում ու տա­նում է դե­պի ա­ռա­վել մե­ծը, քա­նի որ այդ կար­գի մար­դը եր­բեք չի ու­զում ու­րիշ­նե­րի աչ­քին երևալ այն, ինչ կա, և դա այն դեպ­քում, երբ նա երբևէ որևէ ջանք չի գոր­ծադ­րում` լի­նե­լու հա­մար այն, ինչ ու­զում է երևալ: Բա­ցի այն, որ Աստ­ծո տե­րու­թյու­նը մեր­ժող­նե­րը, ինք­նա­բե­րա­բար, օ­բյե­տի­վո­րեն հայ­տն­վում են Նրա հա­կա­ռա­կոր­դի բա­նա­կում, չա­րը կա­մե­նում է մար­դուն դի­մազր­կել և այ­լա­փո­խել ան­դառ­նա­լիո­րեն, խե­ղել մարմ­նա­պես և հո­գե­պես, որ­պես­զի հնա­րա­վոր զղ­ջում ու վե­րա­դարձ չլի­նի: Քա­նի որ մար­դու հա­մար, ի տար­բե­րու­թյուն դևե­րի, Աստ­ված սահ­մա­նել է դարձ և ա­պաշ­խար­հու­թյուն:


Ապս­տամ­բա­ծը կա­րող է կր­կին հնա­զան­դու­թյան դառ­նալ: Ա­ռա­ջին հա­յաց­քից սա­տա­նա­յի ձգ­տու­մը, սու­բյեկ­տի­վո­րեն, ար­դեն ստեղծ­վա­ծի, սահ­ման­վա­ծի ու հաս­տատ­վա­ծի պար­զու­նակ ժխ­տումն է, սա­կայն խոր­քում դա սա­տա­նա­յի աստ­վա­ծաց­ված ու եր­կր­պագ­ված լի­նե­լու չի­րա­գործ­ված նկր­տում­նե­րը ի­րա­գոր­ծե­լու գեր­լար­ված մի ճիգ է: Այ­նինչ այս ա­մե­նը, օ­բյե­տի­վո­րեն, լույ­սի ու խա­վա­րի տա­րան­ջատ­ման գոր­ծըն­թա­ցի շա­րու­նա­կու­թյունն է. հատ­վա­ծա­կան խա­վա­րը կամ­բող­ջա­նա:
Մար­դը, Աստ­ծո ա­րա­րա­ծը լի­նե­լով, մարդ մնա­լու հա­մար պետք է շարժ­վի Աստ­ծո սահ­մա­նած կա­նոն­նե­րով և հաս­տա­տած օ­րենք­նե­րով: Երբ Նոր կտա­կա­րա­նում կար­դում ենք, թե «վեր­ջին օ­րե­րում» ինչ­պի­սին է լի­նե­լու մար­դը, թվարկ­ված հատ­կա­նիշ­նե­րից և ոչ մե­կը մարդ­կա­յին չէ, ան­գամ չի տե­ղա­վոր­վում շար­քա­յին, մարդ­կա­յին, օ­րի­նա­չափ մեղ­սա­հա­կու­թյան շր­ջա­նակ­նե­րում: Ներ­կա­յաց­վա­ծը մարդ­կա­յին նոր տե­սակ է, ո­րի հա­մար մեղ­քը էու­թյուն է ու կեն­սա­կերպ: Լիար­ժեք «աստ­վա­ծաց­ման» հա­մար սա­տա­նան, ի տար­բե­րու­թյուն Աստ­ծո, մար­դուն պար­տադ­րու՛մ է իր թա­գա­վո­րու­թյան օ­րենք­նե­րը, ո­րով­հետև նա չի վերս­տեղ­ծում, նա այ­լա­փո­խում է ե­ղա­ծը` ա­րար­չու­թյան պատ­րանք ստեղ­ծե­լով:


Մար­դը պետք է հե­ռա­նա ինքն ի­րե­նից, ու­րա­նա ինքն ի­րեն, դառ­նա ո՛չ ին­քը, որ­պես­զի դե­յու­րե հա­մար­վի չա­րի թա­գա­վո­րու­թյան հպա­տակ` սա­տա­նա­յա­պաշտ, թեև դե­ֆակ­տո նա, իր սխալ ըն­թաց­քի մեջ, ար­դեն իսկ սա­տա­նա­յա­պաշտ է: Գոր­ծըն­թա­ցի ա­վար­տին մար­դը դա­դա­րում է Աստ­ծո որ­դի լի­նել և դառ­նում է սա­տա­նա­յի որ­դե­գիր: Ա­մեն ինչ միան­գա­մից չի լի­նում: Մար­դուն կո­ղոպ­տում են աս­տի­ճա­նա­բար: Ինչ­պես ա­սում են` աչ­քը սո­վո­րի: Երբ մար­դը չի գո­ղա­նում, չի սպա­նում, չի օ­րի­նա­զան­ցում տու­գան­վե­լու, դա­տա­պարտ­վե­լու, ա­զա­տազ­րկ­վե­լու վա­խից միայն, դա ար­դեն իսկ դի­մազր­կում է և ա­նէա­ցում: Իսկ սա­տա­նա­յի թա­գա­վո­րու­թյու­նում այ­լընտ­րանք չկա: Մինչ­դեռ Աստ­ծո տե­րու­թյան մեջ այ­լընտ­րան­քը սերն է: Աստ­ծո հան­դեպ սի­րո ա­պա­ցույ­ցը պատ­վի­րա­նա­պա­հու­թյունն է: «Սի­րո մեջ եր­կյուղ չկա, և կա­տա­րյալ սե­րը հե­ռու է վա­նում եր­կյու­ղը, ո­րով­հետև եր­կյու­ղը տան­ջան­քի են­թա­կա է, և ով եր­կն­չում է, կա­տա­րյալ չէ սի­րո մեջ: Սի­րե՛նք Աստ­ծուն, ո­րով­հետև ա­ռա­ջի­նը Նա՛ սի­րեց մեզ, ...քան­զի ա՛յս է Աստ­ծո հան­դեպ մեր սե­րը. որ պա­հենք Նրա պատ­վի­րան­նե­րը» (Ա Հովհ. 4; 18-19, 5;3):


Լի­լիթ ՀՈՎ­ՀԱՆ­ՆԻ­ՍՅԱՆ
Գո­րիս

Դիտվել է՝ 2679

Մեկնաբանություններ