ՌԴ նախագահ Վլադիմիր Պուտինը հայտարարել է, որ Ռուսաստանը շուտով կկիրառի հայելային միջոցառումներ՝ Չինաստանի քաղաքացիների համար վիզայի ռեժիմը վերացնելու համար։ «Մեր չինացի ընկերների՝ Ռուսաստանի քաղաքացիների համար անվիզա ռեժիմ մտցնելու վերաբերյալ որոշումը, անկասկած, կնպաստի մեր ժողովուրդների միջև կապերի հետագա ամրապնդմանը: Մեր կողմից հայելային միջոցառումները շատ շուտով ուժի մեջ կմտնեն Չինաստանի քաղաքացիների համար»,- ասել է Պուտինը։               
 

Գոյություն ունի ուղիղ կապ մարդկանց տևական բարեկեցության և նրանց պասիոնարության չափի միջև

Գոյություն ունի ուղիղ կապ մարդկանց տևական բարեկեցության և նրանց պասիոնարության չափի միջև
08.11.2025 | 18:38

Ներկա աշխարհը ուժային առումով սկզբունքորեն տարբերվում է մինչատոմային զենքով զինված աշխարհից, և դրա միակ պատճառը փոխադարձ ոչնչացման վախն է. մի աշխարհ, որտեղ Հյուսիսային Կորեայի նման աղքատ երկիրը, որն ատոմային զենքի շնորհիվ ունի իր տնտեսական հզորությանը ոչ համեմատական մեծ կշիռ մեծերի հաշվեկշռում:

Նույն երևույթի ավելի մասշտաբային արտացոլումն է Ռուսաստանի, որպես գերտերության առաջ մղվելն աշխարհում, և դա էլ այն դեպքոմ, երբ նա իր բնակչոթյան թվով ու տնտեսական հզորությամբ շատ հեռու է առաջին տեղերից:

Այդ նույն երևույթի հակառակ իմաստով օրինակ է նաև ԵՄ-ը, որն իր 450 միլիոն բնակչությամբ ու տնտեսական պոտենցիալ հզորությամբ առաջիններից մեկը լինելով, իր ռազմական թուլության պատճառով մեծերի հաշվեկշռի մեջ պարզապես տեղ չունի:

Եվ դա էլ այն դեպքում, երբ նույն ԵՄ-ը ունի ատոմային զենք, բայց նաև՝ թույլ ղեկավարություն ու ապակողմնորոշված էլիտա, բարեկեցիկ կյանքով ու լիբերալ դեմոկրատական ծայրահեղություններով բնական հունից հանված ոչ պասիոնար բնակչություն, որի արդյունքում, որպես աշխարհաքաղաքական ուժ, Եվրոպան անխուսափելիորեն մղվում է հետին պլան:

Նման հզորագույն աշխարհաքաղաքական մրցակցության պրոցեսում կա պասիոնարություն անունով մի գործոն, որի վճռական դերը դեռևս լավ չի գիտակցվել մարդկության կողմից:

Բանն այն է, որ գոյություն ունի ուղիղ կապ մարդկանց տևական բարեկեցության և նրանց պասիոնարության չափի միջև, որտեղ պասիոնարության տակ կարելի է հասկանալ Հայրենիք ասվածի զգացողության և հանուն նրա զոհողության գնալու չափը:

Եվ այստեղ կա նման զգացողության մի կրիտիկական չափ, որից ներքև մարդն այլևս ընդհանուրի շահի համար զոհողության գնալը համարում է անմիտ սխալ, որն էլ հասարակական առումով ունի պարադիգմային իմաստ:

Եթե հասարակության մեջ շատերն են այդպես մտածում, ապա այդ հասարակությունը դադարում է մեծ իմաստով մրցունակ լինելուց:

Բայց այստեղ կարող է առաջանալ մի շատ կարևոր հարց ևս, թե արդյոք հնարավո՞ր է ոչ պասիոնար ու թուլացած հասարակությանը, ասենք, ոչ բարեկեցիկ և հարաբերականորեն աղքատ դարձնելով, վերադարձնել նրա պասիոնարությունը:

Մանավանդ, պատմությանը հայտնի են դեպքեր, երբ տարբեր ժողովուրդներ կարողացել են անկում ապրելուց հետո ոտքի կանգնել և նույնիսկ անցնել հզորների շարքը:

Օրինակ, մենք, որ խորհրդային իշխանության շնորհիվ ոչնչացված վիճակից բարձրացանք մինչև մեզ առաջադեմ ազգ զգալու վիճակ, որը որպես արտակարգ երևույթ շատ մանրամասն ուսումնասիրության կարիք ունի:

Այս ուղղությամբ ընդհանրացնելով խոսքը՝ պետք է ենթադրել, որ կա մարդկանց կողմից պասիոնարությունը կորցնելու մի կրիտիկական չափ, որից դեռևս կարելի է վերադառնալ նորմալ կյանքի, եթե, իհարկե, լինեն նպաստավոր պայմաններ, իսկ դրանից ավելի կորստի դեպքում այլևս հին պասիոնար կյանքին վերադարձ չկա, ինչը պատմության մեջ տեղի է ունեցել բազմաթիվ անգամ:

Պավել Բարսեղյան

Դիտվել է՝ 2427

Մեկնաբանություններ