Սկիզբը՝ այստեղ
(ուղեցույց նրանց համար, ովքեր ցանկանում են ուսումնասիրել Հայաստանի Հանրապետության վերջին ՝ 2018-2025 թթ., տարիների պատմությունը)
ԳԼՈՒԽ 36-ՐԴ
(կամ` օլիմպիական հավակնություններով «իրեք մանեթանոց» լացի արժանի գռեհկաբանություն)
«Գովք հիմարության»
Փետրվարի 19, 2025 թիվ:
Արցախի վերածննդի և Ղարբաղյան շարժման
37-ամյակի նախօրե:
«Իրական Հայաստանի գաղափարախոսությունը» վերտառությամբ, 55 րոպե տևողությամբ, 14 տխմար «դրույթների» թրքաշունչ ժանտաբույրով համեմված «ուղերձ»:
Անհավատալի հրաշք` կան նախադասություններ, բայց չկան մտքեր:
Ազատ ոճով գրված, հեղինակի խորհրդածություններով, սեփական աֆորիզմներով ու դրանց մեկնաբանություններով խտացած
էսսե- աջափսանդալ, որ առանց վարանելու կարելի է կոչել` «Գովք հիմարության»:
Անգամ Էրազմ Ռոտերդամցին կնախանձեր «հզորի» տաղանդին:
Ապաքաղաքական բովանդակությամբ, հակապետական մտքերի ու բառաբարդումների գավառական շքեղաշուք բենեֆիս:
Գեղական «կլուբին» հարիր ընթերցանություն, որից ակնկալվող «հասույթը» մասամբ, գուցե և ամբողջովին, ուղղված է սեփական նստավայրերից կառավարող հիմնական ռեժիսոր- բենեֆիցիանտներին:
Գլխավոր դերում երկրի կենսական երակներն ու աորտան իր «գաստրոնոմիական փիլիսոփայությամբ» ախտահարած, ապա և խցանած փողոցային բոսյակն է:
Մոնոբեմադրության գնահատականը.
օլիմպիական հավակնություններով «իրեք մանեթանոց» լացի արժանի գռեհկաբանություն, որի իսկական բնորոշումն է վուլգար մատերիալիզմ:
Խաղարկված սցենարի սեղմ անոտացիան.
տարբեր սկզբնաղբյուրներից թռցրած, բովանդակազուրկ ձևակերպումներով խճողված, բառակույտ-նախադասությունների ճապաղ շարադրանք, որը կրքոտ ժխտողականությամբ, զզվանքին ու թշնամանքին զուգորդված ատելություն էր արտածում դեպի հայկական պետությունն ու պետականությունը:
Առցանց զառանցանքի հիմնական նպատակը.
հերթական կապիտուլյացիա շնչող-արտաշնչող անգրագետ շարադրանքով «կադաստրի վկայական» և գոյության իրավունք տալ այն ծրագրին, որի համար իրեն բերել են արցախյան շարժման և նրա ծնունդ` Հայաստանի Հանրապետության գենետիկ թշնամիները:
Հայ ժողովրդի հոգևոր հոր հավակնոտ դիրքերից ներկայացված` Անկախության Հռչակագրի գերեզմանափորը դառնալու հայտի ենթատեքստում արտածված էր մեկ հիմնական միտք` ավարտին է հասցնելու թուրք-ադրբեջանական գլոբալիստական ծրագիրն ամբողջացնող իր «առաքելությունը»:
Այդ դիտավորությամբ էլ հայության ճակատագրով մտահոգներին, պողոսացած «հպարտ»-ներին, անտարբերներին, բոլորի՜ն-բոլորի՜ն հղեց «բարձր դռնից» իջեցված «վերդիկտը»` նոր Սահմանադրության ընդունումն այլընտրանք չունի:
Անցկացվելու է սահմանադրական հանրաքվե:
Որպես հերթական կապիտուլյացիոն քայլի հիմնավորում կբարբառի.
«Էական է համաժողովրդական հանրաքվեով նոր Սահմանադրության ընդունումը, քանի որ գործող Սահմանադրության ընդունման համար անցկացված նախկին բոլոր հանրաքվեները, առնվազն հանրային ընկալման մեջ ունեն լեգիտիմության լրջագույն պակաս»:
Իհարկե «կմոռանա», որ գոյություն ունի «հանրային ընկալման» միայն մեկ չափանիշ` հանրաքվե:
Հետևաբար, առանց համաժողովրդական քվեարկության որտեղի՞ց իմացար, որ «հանրային ընկալման մեջ լեգիտիմության լրջագույն պակաս» կա:
Ավելի բարոյական չէ՞ր, եթե «հանրային ընկալման մեջ» ընդամենը 6-7 տոկոս վարկանիշ ունեցողը բացեիբաց խոստովաներ` նոր սահմանադրություն, որովհետև պետք է թաղեմ Անկախության Հռչակագիրը, քանի որ այդ են պահանջում Թուրքիո և Ադրբեջանի շահերը:
Գիտեմ` բարոյականության և ինքնահարգանքի հետ հաշիվները վաղուց ու վերջնականապես փակած շնչավոր գործիքին նման հարց չեն տալիս:
Բայց պարտավոր ենք ընդգծել ու սրա աչքը խոթել որոշիչ մի «բայց», որն ինքնաբերաբար դուրս է սպրդում որպես հիմնավորում իր իսկ ընթերցած պրիմիտիվ տողերից և բումերանգի նման շրխկացնում անամոթ գանգին:
Արձան ու դեռահաս պատանիներ բռնաբարող անպետք «մուզիկզնտ» -ը, որն իր դեֆորմացված ուղեղի խոտան «արտադրանքը» փորձում է սղղացնել որպես հայ ժողովրդի պաշտոնական գաղափարախոսություն,
այնքան է հրապուրվել լեզվաշարժությամբ, որ սրա ուշադրությունից սպրդել է իր համար ողբերգական, իսկ հայ էթնոսի համար որոշիչ մի հանգամանք:
Եթե գործող Սահմանադրության ընդունման համար անցկացված «նախկին բոլոր հանրաքվեները, առնվազն հանրային ընկալման մեջ ունեն լեգիտիմության լրջագույն պակաս», ստացվում է` ինքն ի սկզբանե լեգիտիմ չէր:
Ասել է` ապօրինաբար բռնազավթել է ՀՀ վարչապետի աթոռը և պարտադրված է հրաժարական ներկայացնելու:
Իսկապես պահանջված քայլ, որից հետո շուշաթուղթ-«թավիշ»-ի հորն ազգովի փառահեղորեն կճանապարհենք Մոցարտի հանրահայտ ռեքվիեմի`«Լակրիմոզա»-ի ուղեկցությամբ:
Չնայած` Շոպենն էլ վատ չի հնչի: «Թաղման մարշ»-ը, օրինակ:
ԽՍՀՄ-ում քաղբյուրոյի անդամներին սգո հենց այդ «Մարշի» հնչյունների ուղեկցությամբ էին վերջին հանգրվան իջեցնում:
Ինչու հատկապես Մոցարտ կամ Շոպե՞ն:
Կարելի է և Բեթհովեն կամ Բորոդին:
Միայն թե «դասական» աշխարհից:
Պատճա՞ռը:
Մոռացե՞լ եք, ժամանակին, երբ դեռ «կրթվելը նորաձև» չէր, տիկին Առոչինչը Հայաստանում փորձում էր «զարկ տալ» դասական երաժշտության առաջընթացին:
Այնքա՜ն ոգևորվեց այդ նախաձեռնությամբ, որ գործողության կարգախոս դարձրեց իրեն անհայտ բանաստեղծի հայտնի տողերը.
- Հե՜յ, ձե՛զ մատաղ, բանվոր տղերք,
Մե՛կ էլ, մե՛կ էլ, մի զարկ տվեք…
Շարունակությունը չէր հիշում:
Բայց դա էական չէր: Կարևորը «զարկն» էր, որ դարձրեց հետագա գործողությունների նշանաբան:
Այնպիսի՜ զարկ տվեց, որ հազարավորներ զարմանքից բացված բերանները մինչ օրս չեն կարողանում փակել:
Հայաստանի 1000 խոշոր հարկատուների ցուցակի առաջին 30 գործարարներին մինչ այդ չլսված «ռեկետ»-ի ենթարկեց:
Յուրաքանչյուրից հաջողեցրեց շորթել 70 հազար դոլար:
Եվ «ռազմավարի» 2 միլիոն 100 հազար դոլարով ոչ միայն կատարեց, այլև գերակատարեց հայրենիքի առաջ ինքնակամ ստանձնած պարտավորությունը:
Արդեն չորս տարուց ավելի է` Հայաստանի 10253 օջախներում ու Եռաբլուրում առավոտից-երեկո դասական երաժշտություն ու սգո երգեր են հնչում:
Եվ Աստծո ամեն օր, սրանց անմիջական մասնակցությամբ , ավելանում է նման ունկնդիրների թիվը:
Շնորհակալություն անտես Հուշարարին:
Մոռացել էի կարևոր մի հանգամանք` սրանք թրքամոլ-թրքապաշտ են:
Հետևաբար, երբ գա երազանք դարձած պահը, որը, ի դեպ, սարերի հետևում չէ, «կրթատիկին» դարձածը
«ա լյա Թոնի Բրենքսթոն» ոճի զգեստը հագած (ոչինչ, որ փետրվար ամիսն է, հանուն սիրելի զուգընկերոջ ինչե՜ր չես անի), վերջին անգամ կբարձրանա կառավարության շենքի աշտարակ և երկրի գլխավոր ժամացույցի ֆոնին ձուլված բայաթի կկանչի և անկողնակցին կճանապարհի համապատասխան հաստատություն:
Հատկապես ո՞ր:
Ճիշտ ընտրությունը ուժային կառույցների` սպայի պատիվը դեռևս ոտնատակ չտված իսկական հայրենատեր-հայրենասերներ պրոֆեսիոնալների որոշելիքն է:
Մինչ կգա միլիոնավորների համար երանելի այդ պահը, ճակատագրով դատապարտված քայլող ստամոքսը, գռեհիկ մատերիալիզմի դիրքերից, դեռևս կշարունակի կարդալ իր երկնած ոչնչաբանությունը, կփիլիսոփայի «որտեղ հաց, այնտեղ կաց»-ի թեմայով ու կփորձի համոզել ակամա ունկնդիրներին` ոչ թե Հայաստանն է մեր տունը, որտեղ գլխավորն ազգային ինքնության և հայի ավանդական օջախի պահպանությունն է, այլ «իրական Հայաստանը»:
Հորինվածք, որտեղ չկա հազարամյակների անցյալ, չկան սահմաններ, ազգային և հոգևոր արժեքներ:
Չկա ոչինչ մեր իմացածից կամ դավանածից:
Ի՛նչ է «իրական Հայաստանը»:
«Մի գորշ, անհրապույր» աշխարհագրական տարածք:
Եթե կուզեք` ստամոքսա-աղիքային տրակտ:
Կամ` բերանի խոռոչից մինչև հետանցք ձգվող մարսողական խողովակ, որտեղ որոճացող երկոտանիների համար գլխավորն ուտել-խմելն է և, իհարկե, առօրյա կյանքի այդ պրոցեսի տրամաբանական շարունակությունը` չմարսված մնացորդների պարպումը ենոքավանցի պապի փոսի արտաքնոցում:
Փիրուզա ՄԵԼԻՔՍԵԹՅԱՆ
Կոլաժը` ՆԻԿՕ-ի (Նիկոլայ ՄԱՆՈԻԿՅԱՆ)