Ռուսաստանը կարող է հրաժարվել Ադրբեջանից ինքնաթիռներ և գնացքներ ընդունելուց, եթե ռուսական քաղաքները «անվանափոխելու» պրակտիկան լայն տարածում գտնի հանրապետությունում՝ հայտարարել է Պետդումայի ԱՊՀ հարցերով հանձնաժողովի առաջին փոխնախագահ Կոնստանտին Զատուլինը՝ մեկնաբանելով ադրբեջանական լրատվամիջոցների արձագանքը ՏԱՍՍ-ի հոդվածում «Ստեփանակերտ» անվանման օգտագործմանը։               
 

Մնացականյանի կամուրջը

Մնացականյանի կամուրջը
12.04.2025 | 19:14

Թբիլիսին Քռի վրա ունի տասնյակից ավելի կամուրջ, այնինչ Թիֆլիսն ուներ վեցը, որոնցից մեկը կրում էր Մնացականյանի անունը։

1848 թ․ մի քանի դրամատեր գերմանացիներ նախաձեռնեցին կամուրջ կառուցել և շինարարությունն ավարտեցին 1850-ին։ Ցանկանալով իրենց ծախսը ետ բերել, նրանք 10 տարով մարդկանց, ոչխարի, տավարի, ձի ու ջորու, սայլերի անցուդարձի համար բավականին բարձր վճար սահմանեցին։ Սա տեսնելով, 1851 թ․ մի բարեպաշտ հայորդի՝ Հովհաննես Մինասի Մնացականյանը, գերմանացիներին վճարեց 25 000 ռ. և կառույցն անհատույց նվիրաբերեց քաղաքին։ Ավելին, արևելյան կողմում կառուցեց կրպակներ, որոնցից ստացած վարձը պիտի հատկացվեր կամրջի նորոգմանը։ Իսկ արևմտյան կողմում երախտապարտ համաքաղաքացիները ցուցանակ փակցրեցին՝ հետևյալ մակագրությամբ․ «Կամուրջս այս շինեցաւ արդեամբք Տփխիսայ քաղաքի Հայ Յովհաննու Մինասեան Մնացականեանց ի յիշատակ հայրենակցաց իւրոց ի թուին Հայոց ՌՅ»։

Այդ ժամանակից կառույցն սկսեց անվանվել «Մնացականեանի կամուրջ» (Мнацакановский мост)։

1920-ական թթ. կամուրջը վերանվանվեց «300 արագվիցիների», 1952-ին կազմաքանդվեց, տեղում կառուցվեց նորը, իսկ հարևանությամբ՝ Օրթաճալայի ՀԷԿ-ը։

Խաչատուր ԴԱԴԱՅԱՆ

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 15411

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ