Գնաճի ներկա մակարդակի հարցում պակաս կարևոր դեր չեն խաղում նաև տնտեսության իրական հատվածի վարկավորման հիմնահարցերը: Հատկանշական է, որ 2010 թ. ըստ տնտեսության ոլորտների տրամադրված բանկային վարկերի 806 ......
Թեև ընդհանուր առմամբ Հայաստանը միջազգային զեկույցներում դասվում է ազատական տնտեսություն ունեցող երկրների շարքին, այնուամենայնիվ, ակնհայտ է, որ մի շարք ապրանքների շուկաներում ստեղծված են արտաքուստ են ......
Ներկայիս բարձր գնաճի արտաքին-ենթակայական պատճառներից չի կարելի շրջանցել հատկապես ապրանքների որոշ տեսակների արտադրության մեջ բացարձակ առավելություններ ունեցող երկրների կողմից արհեստական պակասուրդի որը ......
Գնաճի իրական պատճառները կարելի է պայմանականորեն դասակարգել` ա) առարկայական (օբյեկտիվ) պատճառների,բ) ենթակայական (սուբյեկտիվ) պատճառների, ինչպես նաև գ) արտաքին պատճառների ևդ) ներքին որում, իրենց ......
Գնաճն ինքնին չի կարելի դասել տնտեսական սպառնալիքների շարքին: Ավելին, ժամանակակից պայմաններում, երբ թղթադրամն այլևս ապահովված չէ ոսկով կամ այլ ապրանքներով, որոշակի առումով իրենից ներկայացնում է գնաճը ......
Հայաստանում նկատվում է վառելափայտի գնի կտրուկ բարձրացում։ Եթե մինչ նոր տարի մեկ խմ վառելափայտի արժեքը 30 հազար դրամ էր, ապա հունվարին այն դարձավ 50 հազար դրամ։ Այլ կերպ ասած, թանկացումը շոշափելի է` է ......
Կառավարության 2010 թ. վերջին նիստում ՀՀ վարչապետ Տիգրան Սարգսյանը, խոսելով նախորդ տարի տնտեսությունում արձանագրված ձեռքբերումների մասին, առանձնացրեց տեղեկատվական տեխնոլոգիաների (ՏՏ) ոլորտը՝ որ այստեղ ......
Եթե այս տարվա տարեմուտի գնումները համեմատենք երեք տարի առաջվա հետ, ապա առևտրի կենտրոններում նկատվում էր նվազեցում։ Իսկ սրա պատճառը, եթե մեկ նախադասությամբ ներկայացնենք, տնտեսության անկումն է և գնաճի ......
Նոյեմբերի 23-ին ՀՀ նախագահ Սերժ Սարգսյանի մասնակցությամբ Երևանում բացվեց «Արմպրոդէքսպո» ամենամյա 10-րդ միջազգային պարենային ցուցահանդեսը: Երկրի ղեկավարը շրջեց ցուցահանդեսի տաղավարներում, ......
Հոկտեմբերի 29-31-ին Երևանում տեղի ունեցավ տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ) ամենամյա «DigiTec» ցուցահանդեսը։ Արդեն 6-րդ անգամ անցկացվող ՏՀՏ ոլորտի կարևորագույն այս ավելի է ......
Մինչ Երևանը արդեն երրորդ տարին անընդմեջ քննարկում է Գյումրիում «չոր նավահանգստի» կառուցման նախագիծը, Թբիլիսին իրականացնում է այն՝ առանց ամպագոռգոռ հայտարարությունների:
Օրերս Թբիլիսիում բացվեց «չոր նավահանգիստ»՝ լոգիստիկ տերմինալ, որը կարևոր տրանսպորտային հանգույց կդառնա տարածաշրջանի համար՝ ներառյալ Հայաստանը, Թուրքիան, Ադրբեջանը և Ղազախստանը...