BBC-ի տեղեկացմամբ՝ Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է, որ առայժմ չի ցանկանում նոր պատժամիջոցներ սահմանել Ռուսաստանի նկատմամբ, որպեսզի չվնասի խաղաղ գործընթացին։ Նրա դիտարկմամբ՝ ռուս-ուկրաինական հակամարտությունը պետք է մնար Եվրոպայի խնդիրը, ԱՄՆ-ը չպետք է միջամտեր, և եթե էական առաջընթաց չլինի, ԱՄՆ-ը իր դերը կարգավորման հարցում կզիջի Եվրոպային։ Նա հավաստիացրել է, որ ամերիկացի զինվորներ ՈՒկրաինայում չեն լինի։                
 

«Տեղը սահմանափակ է, չենք կարող բոլոր գրքերը միշտ լավ ցուցադրել»

«Տեղը սահմանափակ է, չենք կարող բոլոր գրքերը միշտ լավ ցուցադրել»
28.11.2017 | 14:02

«Բուկինիստ» ընկերության փոխտնօրեն ԼՈՐԻՍ ՎԱՐԴԱՆՅԱՆԻ հետ զրուցել ենք գրախանութներում անցկացվող գրական միջոցառումների, գրող-ընթերցող կապի, գրավաճառ ցանցի խնդիրների ու ձեռքբերումների մասին:

-Գրախանութներն ընտանեկան ժամանցի կենտրոն դարձնելու անհրաժեշտության մասին Արմեն Ամիրյանը խոսել էր իր պաշտոնավարման հենց սկզբում: Գրախանութները, առհասարակ, նման գործառույթ ստանձնե՞լ են՝ իբրև գրասերների հավաքատեղի, գրողի հետ հանդիպման վայր և, ի վերջո, ինտելեկտուալ, ընտանեկան ժամանցի կենտրոն:
-Կոնկրետ մեր գրախանութի ներսում և գրախանութից դուրս՝ հարակից տարածքներում պարբերաբար գրքերի շնորհանդեսներ և այլ միջոցառումներ են լինում: Օրինակ, ամեն շաբաթ օր ունենք «Հեքիաթի ժամ» երեխաների համար: «Բյուրոկրատ» գրախանութը ժամանցի հիանալի կենտրոն է: Վերջին հաշվով, գրախանութները մասնավոր տնտեսավարող սուբյեկտներ են, և ամեն ինչ որոշում է շուկան: Ընտանեկան ժամանցի միջավայր ստեղծելու համար, երևի, պետք են տարածքով ավելի մեծ, ավելի հարմար գրախանութներ: Գիտեմ, որ նախարարությունը ինչ-ինչ նախագծեր է իրականացնում, գրատնակներ են բացվում ամեն փողոցում` այդ փողոցի անունը կրող գրողի անունով: Առաջին գրատնակը բացվել է Իսահակյան-Տերյան խաչմերուկում: Գրախանութների համար տարածքներ են տրամադրվելու նաև թատերահամերգային կազմակերպություններում: Գրախանութ է բացվելու Ստանիսլավսկու անվան թատրոնում: Մյուս ծրագրերից տեղյակ չեմ, գիտեմ, որ շատ են լինելու գրախանութները:
-Ո՞րն է գրախանութներում անցկացվող միջոցառումների հիմնական միտումը:
-Գրքի տարածումը: Միջոցառումով հետաքրքրվողները ուղղորդվում են դեպի գրախանութ:
-Ասում են` գրախանութները գոյատևում են գրենական պիտույքների վաճառքի հաշվին:
-Ճիշտ չեն ասում: Տարբեր ձևաչափով աշխատող գրախանութներ կան Հայաստանում: Ես մեր գրախանութի մասին կարող եմ ասել. մենք կայացել ենք գրքի վաճառքի հաշվին: Գրենական պիտույքներով սկսել ենք զբաղվել վերջին երկու տարում, զուտ նրա համար, որ պահանջարկ կա, մարդիկ սովոր են, որ գրախանութում նաև գրենական պիտույք պետք է լինի: Բայց հիմնական շեշտը գրքի վրա է:
-Գրավաճառ ցանցի ընդլայնումը, մեծ ու փոքր գրախանութների մրցակցությունն ի՞նչ կփոխեն գրքի շուկայում:
-Մրցակցությունն օգնում է սթափ լինել, հնարավորինս վերացնել թերությունները, չլճանալ: Նաև բացառվում է գրքի թանկացումը: Ե՛վ բիզնեսն է շահում, և՛ հանրությունը: Երբ շուկայում մեկ խաղացող է, ինչ ուզում անում է:
-Ի՞նչ դեր ունի գրախանութը գրքի գովազդի հարցում:
-Մենք ունենք գովազդի բաժին, պարբերաբար սոցցանցերով, զեղչերի ակցիաներով, շնորհանդեսներով և այլ միջոցներով փորձում ենք գովազդել նոր ստացած գրքերը:
-Հայ ժամանակակից գրողները հաճախ են դժգոհում, որ իրենց գրքերը աչքից հեռու անկյուններում են դրվում, առավել տեսանելի հատվածներում դրվում են պահանջարկ վայելո՞ղ գրքերը:
-Բոլոր ժամանակների գրողներն այդ բողոքը ունեցել են, թե իբր իրենց գրքերը լավ չեն ցուցադրվում: Իրականում տեղը սահմանափակ է, չենք կարող բոլոր գրքերը միշտ լավ ցուցադրել: Մեր սկզբունքը հետևյալն է. նոր ստացված գրքերը ցուցադրվում են նորությունների բաժնում, հետո, ինչ-որ ժամանակ անց, ցուցադրվում են իրենց բաժիններում, ինչպես մնացած գրքերը: Լավ ու վատ տեղ չկա:
-Ժամանակակից գրողներին պետաջակցությունից զրկելու վիճահարույց փոփոխության թիվ մեկ պատճառը պահանջարկի պակասն է: Իսկապե՞ս մեր ժամանակակիցները չեն հետաքրքրում ընթերցողին:
-Նայած ժամանակակից: Կան ժամանակակից գրողներ, որոնց գրքերը ամենավաճառված գրքերի առաջին տասնյակում են:
-Կարո՞ղ եք անուններ նշել:
-Էդգար Կոստանդյան, Էդգար Հարությունյան, Մարկ Արեն, Գուրգեն Խանջյան:
-Ո՞ր ժանրի գրականությունն է առավել պահանջված:
-Մանկական, գեղարվեստական:
-Կա՞ն գրքեր, ժանրեր, որոնց պակասը նկատելի է շուկայում:
-Կարող եմ ասել, որ ոչ մի ժանրի պակաս էլ չկա: Մարդկանց ճաշակը տարբեր է: Իհարկե, գոյություն ունեցող ամբողջ գրականությունը ոչ ոք էլ չունի, նույնիսկ «Ամազոնը»: Ինչ-որ գրքի պակաս կարող է լինել ցանկացած գրավաճառ կազմակերպությունում: Մենք փորձում ենք ճկուն լինել, հայաստանյան գրաշուկայի ամենամեծ տեսականին հաստատ ապահովել ենք, ինչ-էլ որ չունենք դարակներում դրված, փորձում ենք պատվերներով ապահովել:
-Վիճակագրությունն ի՞նչ է ցույց տալիս՝ գրքի վաճառքը աճե՞լ է, թե՞ նվազել:
-Վերջին հինգ տարում գրքի վաճառքը երկու անգամ աճել է:
-Գրքանունների՞ հաշվին:
-Նաև: Հատկապես ավելացել է հայալեզու գրականության վաճառքը, որովհետև առաջարկը մեծացել է: Եթե 10-15 տարի առաջ հայալեզու գրքերն ընդհանուրի մեջ 20-30 տոկոս էին, հիմա 50-ից ավելի են:
-Ի՞նչ խնդիր ունի գրախանութն այսօր կամ ինչի՞ պակաս:
-Լավ մասնագետների պակաս կա: Մեր ուսումնական հաստատություններում այսօր չեն պատրաստում բիզնես կադրեր:
-Գրքի բիզնեսի՞ մասին է խոսքը:
-Ցանկացած: Գրքի բիզնեսն ընդամենը ապրանքով է տարբերվում մնացած բիզնեսներից, մնացած առումներով կանոնները մեծ մասամբ նույնն են: Գրավաճառությունն ունի նաև այն առանձնահատկությունը, որ ամեն գիրք մի առանձին ապրանք է, գրքերի իմացությունը, կարդացած լինելը շատ կարևոր են կադրերի ընտրության հարցում:
-Առաջիկա ծրագրերի մասին ի՞նչ կասեք:
-Նոյեմբերի 28-ին Բիզնեսի աջակցման կենտրոնի ղեկավար Սամվել Գևորգյանի «Քո սեփական բիզնեսը Հայաստանում» գրքի շնորհանդեսն է լինելու: Գիրքը նախորդ հրատարակություններ է ունեցել, ձևաչափը փոխվել է, համալրվել:


Զրուցեց
Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 4332

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ