ԱՄՆ-ի պետքարտուղար Մարկո Ռուբիոն շաբաթ օրը հեռախոսազրույց է ունեցել ռուսաստանցի պաշտոնակից Սերգեյ Լավրովի հետ՝ վերջին բանակցությունների վերաբերյալ տեղեկություն ստանալու նպատակով։ «Մի կողմից, մենք փորձում ենք խաղաղության հասնել և վերջ դնել շատ արյունալի, թանկարժեք և կործանարար պատերազմին, ուստի որոշակի համբերություն է պահանջվում։ Մյուս կողմից, մենք զուր վատնելու ժամանակ չունենք։ Աշխարհում շատ այլ բաներ են տեղի ունենում, որոնց մենք նույնպես պետք է ուշադրություն դարձնենք»,- ընդգծել է Ռուբիոն։               
 

«Էնտեղ մարդ չի ապրում, հայություն չկա, որի իրավունքների մասին խոսենք»

«Էնտեղ մարդ չի ապրում, հայություն չկա, որի իրավունքների մասին խոսենք»
17.04.2025 | 18:05

ՀՀ արտգործնախարար Արարատ Միրզոյանը, ԱԺ ամբիոնից, 2025թ․ ապրիլի 16-ին հայտարարեց հետևյալը․ «Փաստ է, որ [արցախահայության] բռնի տեղահանությունից հետո և հատկապես և նաև իրենց ինքնալուծարման վերաբերյալ էդ հանրահայտ փաստաթղթի հռչակումից հետո, էդ օրակարգը այլևս չի կարող շարունակվել՝ էն պարզ պատճառով, որ էնտեղ մարդ չի ապրում, հայություն չկա, որի իրավունքների մասին խոսենք»:

(https://www.azatutyun.am/.../ayntegh-mard.../33387483.html)

Իսկապե՞ս, լու՞րջ։

Այսպե՞ս են լուծվում միթե տարածքային, ինքնորոշման, ինքնիշխանության և մարդու իրավունքների հարցերն ու վեճերն աշխարհում։ Եթե միրզոյանական այս ծանծաղ ու հիմար տրամաբանությամբ առաջնորդվեին մյուս պետությունները, արդեն վաղուց Պարսից Ծոցի անմարդաբնակ եռյակ կղզիները, կամ ընդամենը 37 բնակիչ ունեցող Դոկտո զույգ կղզիները Իրանի և Հարավային Կորեայի միջոցով նվիրաբերված կլինեին Արաբական Միացյալ Էմիրություններին կամ Ճապոնիային: Էլ չեմ խոսում հնդիկներից բռնի պարպված՝ «Ազատ Քաշմիր»-ի մասին․․․

Արարատ Միրզոյանը, որպես «գլխավոր դիվանագետ», իրապես հենց այսքան ծանծաղ ու հիմար եղանակով է տրամաբանում առհասարա՞կ, թե՞ մարդկանց է ծանծաղ ու հիմար պատկերացնում։

Կարէն Խանլարեան

Հ․Գ․ Միրզոյանական սույն տրամաբանությունը խորքում արդարացնում և նվիրականացնում է տեղահանությունը և ցեղասպանական այլ գործողությունները, որպես տարածքային, ինքնորոշման, ինքնիշխանության և մարդու իրավունքների հարցերի ու վեճերի բռնի լուծման, ավելի ստոյգ՝ վերացման արդյունավետ մեթոդիկա։

Դիտվել է՝ 5578

Մեկնաբանություններ