Իրանը պատրաստվում է հակահարված տալ Միացյալ Նահանգներին Մերձավոր Արևելքում՝ հաղորդել է Իսլամական հեղափոխության պահապանների կորպուսի Telegram ալիքը։ Ավելի վաղ հաղորդվել էր, որ «ամերիկացիները սխալ հաշվարկներ են արել», քանի որ Իրանը նախկինում տարհանել էր բոլոր նյութերը երեք միջուկային օբյեկտներից, որոնք հարված էին ստացել ԱՄՆ-ի կողմից։               
 

Իտալիան մարտահրավեր է նետում Հյուսիսային Եվրոպային

Իտալիան մարտահրավեր է նետում Հյուսիսային Եվրոպային
27.02.2016 | 10:06

Ադրիատիկից է սկսվում Մետաքսի նոր ճանապարհը՝ գրում է Պաոլո Բարոնին La Stampa-ում: Իտալիան Ադրիատիկից մարտահրավեր է նետում Պիրեյին, Ստամբուլին ու Հյուսիսային Եվրոպայի հսկաներին՝ Ռոտերդամին ու Անտվերպենին: Իտալիան մտադիր է դառնալ Եվրոպայի ու Չինաստանի միջև առևտրափոխանակության մեծ խաբ՝ ստեղծելով ցանց, որ կներառի Վենետիկը, Տրիեստը, Ռավեննան: Համագործակցությունը Չինաստանի հետ առավել ակտիվ է դառնում՝ անցյալ տարի Իտալիան Մեծ Բրիտանիայից հետո Եվրոպայում երկրորդն էր չինական ներդրումների ծավալով (8 միլիարդ եվրո): Պեկինը դիմել է Հռոմին՝ նախագծերի ստեղծման առաջարկով, որ կարող է իրականացնել տնտեսական դիվանագիտության՝ վերջին տասնամյակների ամենամեծ ծրագիրը՝ «XXI դարի Մետաքսի ճանապարհ» անունով: Այդ նախագծի կենտրոն կարող է դառնալ միայն Վենետիկը: North Adriatic Port Association (Napa)-ի մշակած ծրագրով նախատեսվում է ստեղծել նավահանգստային offshore/onshore համակարգ՝ բազմանպատակ պլատֆորմներով Վենետիկի Մալամոկո նավահանգստում: Ենթակառույցը պետք է ստեղծվի ափից 8 մղոն հեռու, որտեղ խորությունը 20 մետրից պակաս չէ: Ցամաքում կկառուցվեն հինգ պահեստարաններ՝ երեքն Իտալիայում (Մարգերա, Ռավեննա, Տրիեստ), մեկը` Սլովենիայում (Կոպեր), մեկը` Հորվաթիայում (Ռիեկա): Այդ հինգ նավահանգիստները կսպասարկեն Mama Vessels նավատորմի նավերը, որ հարմարեցված են չինական մեծ բեռներ փոխադրելու համար: Նավահանգստային նոր համակարգը թույլ կտա արագացնել բեռնափոխադրումները Հեռավոր Արևելքի և Եվրոպայի կենտրոնի միջև: Շանհայ-Հյուսիսային Ադրիատիկա երթուղին 2000 կիլոմետրով կարճ է Շանհայ-Համբուրգ երթուղուց: Նախագծի արժեքը 2,2 միլիարդ եվրո է: Վենետիկի նավահանգստի նախագահ Պաոլո Կոստան ասել է, որ իտալական նախագիծը հետաքրքրություն է հարուցել Շանհայի ու Նոնբոյի նավահանգիստներում, CССG Group շինարարական ընկերությունում, Չինաստանի չորս խոշոր բանկերից մեկում՝ ICBC China-ում: Նախագիծը հետաքրքրել է նաև ավստրալիական ֆինանսական հսկա Macquaire-ին, պատրաստ է ֆինանսավորել նաև Չինաստանի կառավարությունը:
Պաոլո ԲԱՐՈՆԻ, La Stampa


Հ.Գ. Առաջարկ Հայաստանի կառավարությանը՝ քանի որ ոչ մի անկյունից չի հաջողվում Չինաստան-Հայաստան ճանապարհ գտնել ցամաքով, Մետաքսի մեծ ճանապարհի ծովային երթուղուն փորձեք միանալ Վենետիկով: Պարսից ծոցից հույսներդ կտրեք:
Անահիտ ԱԴԱՄՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1482

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ