Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

Հնարավորինս արագ Հռոմի տոմս գնեք

Հնարավորինս արագ Հռոմի տոմս գնեք
11.12.2016 | 11:06

Նախագահության ապասրբացումը՝ վերնագրով Libération-ը վերլուծել է վերջին իրադարձությունները Ֆրանսիայում: Ֆրանսուա Օլանդի թեկնածությունը չդնելը սոցիալիստական կուսակցության պրայմերիզներում, ուրեմն և նախագահական ընտրություններում, արտառոց է, սակայն լավ տեղավորվում է տրամաբանության մեջ, որի համաձայն նախագահությունը աստիճանաբար կորցնում է գործառույթները: Իրոք, նախագահի կյանքը հոգսաշատ է, առավել ևս, եթե նա հայտարարում է, որ ինքը «նորմալ նախագահ» է: Բայց նորմալ նախագահ չի լինում, ինչպես չի լինում երջանիկ նախագահություն: Ֆրանսուա Օլանդը դողացող, մելանխոլիկ ձայնով հայտարարեց վերընտրության հնարավորությունից հրաժարվելու իր որոշումը, բայց նաև՝ ստորացումից: Երկու նախագահներ՝ Վալերի Ժիսկար դ’Էստենը և Նիկոլա Սարկոզին նախագահական երկրորդ մանդատ այդպես էլ չստացան:


Նախագահական ինստիտուտի թուլացումը գործադիր իշխանության գերակայության միտումն է վկայում: Ֆրանսիացիները մի կողմից համակրում են նախագահության ինստիտուտը, բայց պաշտում են պատժամիջոցները իրենց ընտրած նախագահի նկատմամբ: Այդ սիրել-չընդունելը ազգային ծես է, և ֆրանսիացիներին կարելի է անվանել միապետական-ռեցիդիվիստներ կամ կայսեր դեմ ապստամբած բոնապարտիստներ: Դա ոչ միայն տեղական առանձնահատկություն է, այլև բոլոր ժողովրդավարական երկրներինն է, երբ փոքրիկ ճգնաժամի դեպքում իսկ կառավարությունը դառնում է իր բոլոր քաղաքացիների թիրախը:
Ֆրանսուա Օլանդը դժբախտ նախագահ էր առաջին օրից: Ի տարբերություն չափազանց ակտիվ նախորդի՝ նա ավելորդ ամոթխած էր արտաքին աշխարհի հետ հարաբերություններում: Նա նաև բացարձակ ավտորիտար չէր, իսկ առանց դրա նախագահությունը վերածվում է ուտոպիայի:


Քաղաքական ուտոպիայի մասին գրում է նաև Le Figaro-ն: Ի՞նչ է ուտոպիան հարցը ուղղված է Իտալիային՝ Հռոմի պատմության մեջ այդ հասկացությունը չկա: Կարելի է երկար ու մանրամասն վերլուծել սահմանադրական փոփոխության հանրաքվեի արդյունքները, որ ցույց տվեցին՝ իտալացիների 60 % -ը մերժում է Մատեո Ռենցիի կառավարման ոճը, նրանք դեմ են Ռենցիի առաջարկած ռիգորիզմին և ճկուն աշխատաշուկայի քաղաքականությանը: Չի բացառվում, որ 2017-ի մարտի 25-ին Հռոմյան համաձայնությունների 60-ամյակի տոնակատարությանը Անգելա Մերկելին ու Ֆրանսուա Օլանդին ընդունի Բեպե Գրիլոն:
Իտալիան սեյսմոգրաֆ է, որով կարելի է ստուգել պոպուլիզմի մակարդակը: Ապենինյան թերակղզին զգայուն է գաղափարների շարժմանը: Իտալիան կարելի է անվանել նոր գաղափարների լաբորատորիա տնտեսական ու քաղաքական ոլորտներում՝ դարավոր ավանդույթներով: Le Figaro-ն հիշեցնում է Սավոնարոլային, Մուսոլինիին, Կարմիր բրիգադները, նախկին կոմունիստներին ու ազգայնականներին, որ հերթով փոխարինել են իրար կառավարությունում: Ինչ հետաքրքիր է Իտալիայում՝ հնարավորինս արագ Հռոմի տոմս գնեք, այնտեղ է ստեղծվում եվրոպական պատմությունը:
RFI


Հ.Գ. Ընտրողը շրխկոցով մերժում է քաղաքական գործիչներին՝ ԱՄՆ-ում իշխանության եկավ միլիարդատերը, Իտալիայում՝ կոմիկը, Ֆրանսիան ու Գերմանիան դեռ դիմադրում են: Հռոմը երբեք չի քնում՝ ի տարբերություն եվրոպացիների, որ պաշտում են հանգստի արդյունաբերությունը: Իտալիան այդ ընթացքում ապրում է ու հնարում համակարգեր, որոնց ձեռքը կրակն է ընկնում, որպեսզի պայքարով ամեն ինչ փոխի:
Անահիտ ԱԴԱՄՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1358

Մեկնաբանություններ