Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

Կբացահայտվե՞ն «Հյուսիս-Հարավի» յուրացումները

Կբացահայտվե՞ն «Հյուսիս-Հարավի» յուրացումները
26.06.2018 | 19:55

Այն, ինչ այսօր ԱԱԾ-ը մեկիկ-մեկիկ հանրությանն է ներկայացնում, այն է՝ կոռուպցիոն դեպքեր, պետությունից կորզած փողեր, այնպես չէ, որ այդ մարդիկ հանրության կասկածի թիրախում չէին: Բոլորն էլ գիտեին, որ նրանց հարստացումն ու կապիտալի կուտակումն ի հաշիվ ժողովրդի ու պետական բյուջեի են: Պարզապես նրանց ձեռքը չէին ցանկանում բռնել և իրական պատկերը` ողջ հմայքով, ներկայացնել ժողովրդին: Հիմա այդ կոռուպցիոներների իրական դեմքը ցուցանվում է, որոնք արժանանում են ամենամեծ պատժի՝ հասարակության պարսավանքին ու լուտանքներին: Այս երկու ամսում տեսնում ենք, թե ինչպես են առանձին մարդիկ խժռել երկրի ու բանակի հարստությունը, կատարել հանցագործություններ, մինչդեռ, կա նաև մի հսկայական կոռուպցիոն բուրգ, որը ևս պետք է քանդել: Խոսքը պետական միջոցներով այս կամ այն ծրագրերի իրագործումն է, որոնք կես ճանապարհին են մնացել, բայց որոնց համար եռակի ֆինանսներ են հատկացվել: Սրա ամենացցուն օրինակը «Հյուսիս-Հարավ» ճանապարհային միջանցքի կառուցումն է:


Տարիներ շարունակ Հայաստանը ներդրումային ծրագրով կառուցում-կառուցում է այս ճանապարհը, բայց դրա ոչ սկիզբն է երևում, ոչ վերջը: Զգալի միջոցներ են տրամադրվել այս ծրագրին, սակայն ոչ փողը կա, ոչ ճանապարհը: Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Աշոտ Հակոբյանը նշանակումից մեկ շաբաթ անց «Իրատեսի» հետ զրույցում ասաց, որ դեռ լիովին չի ուսումնասիրել այդ աշխատանքները, բայց կոռուպցիոն ռիսկեր տեսնում է: Հիմա խնդիրն այն է, թե երբ և ով պետք է այս ծրագրին տրված գումարների յուրացման կծիկը քանդի: Քանի պետական պաշտոնյա կարող է դրա համար պատասխանատվություն կրել: Սա տարիների ծրագիր է, որը մի քանի նախարար է «փոխել», սակայն նրանցից ոչ մեկը չի կանգնել ու շիտակ չի ասել, թե ինչու չի կառուցվել այդ ճանապարհը: Հիմա նոր կառավարության, նոր նախարարի հերթն է, նրանց ստուգումների ուխտը կչոքի նաև «Հյուսիս-Հարավ» ճանապարհին, թե՞ հերթը դրան այդպես էլ չի հասնի:
Ընդամենը հիշեցնենք, որ դեռ 3-4 տարի առաջ մամուլում տեղեկություն եղավ, որ այս ծրագրով 900 մլն դոլարից ավելի յուրացում է եղել: 2012 թվականին հայտարարված ուսումնասիրությունների համաձայն՝ «Հյուսիս-Հարավ» 556 կմ ճանապարհային միջանցքի կառուցման ծրագիրը գնահատվել էր 962 մլն ԱՄՆ դոլար, որից 500 մլն ԱՄՆ դոլարի չափով պետք է վարկավորեր Ասիական զարգացման բանկը: Հայաստանի համաֆինանսավորումը կազմելու էր 115 մլն ԱՄՆ դոլար: Մինչ «հեղափոխական» նախարարի նշանակումը, նրա նախորդը՝ Վահան Մարտիրոսյանը, հայտարարել էր, որ վերջին հաշվարկների համաձայն՝ ներդրումային ծրագիրը կարժենա մոտ 2 մլրդ ԱՄՆ դոլար:


Սա այն ոլորտն է, որը ԱԱԾ-ի սենսացիոն բացահայտումների մեծ դաշտ կբացի:


Ռուզան ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3903

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ