Բժիշկս հերթական անգամ հանձնարարեց հագնել միայն դիաբետիկ գուլպաներ: Մայրաքաղաքի բոլոր «անունով» խանութները ոտքի տակ տվեցի. չկար ու չկար: Գործընկերս խորհուրդ տվեց որոնել «Երևան սիթի» խանութների ցանցում:
Արդեն հինգերորդ օրն է՝ Էրեբունի թաղամասը, մասնավորապես Խորենացու փողոցը, բառի բուն իմաստով, կաթվածահար վիճակում է: Անջատված են հոսանքը, ջուրը, գազը, գումարած ինտերնետ ծառայությունների և հեռախոսային կապի խափանումը:
Եվրոպայի կենտրոնում գտնվող Ավստրիայի Վիեննա մայրաքաղաքից մինչև Իսլանդիայի Ռեյկյավիկ մայրաքաղաք տարածությունը շուրջ 3 հազար կիլոմետր է, գրեթե այնքան, որքան Երևանից Վիեննա։
«Էլեկտրոստանդարտ» ԳՀԻ-ի լաբորատորիայի վարիչի պաշտոնում էր աշխատում տաղանդավոր կոնստրուկտոր Ռուբեն Հայկի Հովսեփյանը, որ պատմել է հետևյալը.
-1945 թվականի ամռան մի գեղեցիկ օր հայրս՝ գնդապետ Հայկ Հովսեփյանը, ոգևորված տուն եկավ. «Վաղը գնում ենք Կարս, ինձ նշանակել են Կարսի զինվորական պարետ»:
Իրանն առաջարկում է կառուցել Իրան–Հայաստան-Վրաստան-Բուլղարիա-Հունաստան տրանսպորտային միջանցք, որի շահագրգիռ կողմերն են Եվրամիությունը, Իրանը, Վրաստանը: Հայաստանի առումով դժվար է ասել՝ շահագրգռված կողմ թե ոչ, սակայն դա բխում է Հայաստանի շահերից՝ ասուլիսում ասել է տնտեսագետ Աշոտ Եղիազարյանը:
Գյուղն ու գյուղացին մշտապես են հայաստանյան կյանքի ուշադրության կենտրոնում: Օր չկա, որ գործադիրում թե օրենսդիրում կամ տպագիր ու էլեկտրոնային մամուլում որևէ անդրադարձ չլինի գյուղական համայնքներին, չխոսվի գյուղացու հոգսերից կամ հաջողություններից, կոոպերատիվ շարժման ծավալումից:
2015-ի դեկտեմբերի 17-ին «Ինեկոբանկ» ՓԲԸ-ն ձեռք բերեց «ՊրոԿրեդիտ բանկ» ՓԲԸ-ի 100 % բաժնեմասը։ Մայիսի 6-ից ՊրոԿրեդիտ բանկը դադարեցրեց գործունեությունը որպես իրավաբանական անձ և միացավ Ինեկոբանկին։ Ինեկոբանկն ունի 23 մասնաճյուղ` նախկին 17-ի փոխարեն։
Հայաստանի Հանրապետության ազգային անվտանգության ծառայության քննչական վարչությունում ավարտվել է «Հայկական ատոմային էլեկտրական կայան» ՓԲ ընկերությունում գնումների կազմակերպման գործընթացում արձանագրված չարաշահումների դեպքի առթիվ հարուցված քրեական գործի նախաքննությունը, այս մասին հայտնում է ՀՀ ԱԱԾ Մամուլի կենտրոնը։
Թուրքիայի տրանսպորտի և ենթակառուցվածքների նախարարությունը հայտարարել է 2,4 մլրդ եվրոյի օտարերկրյա ֆինանսավորման ներգրավման մասին՝ Կարս-Նախիջևան երկաթուղու նախագծի իրագործման նպատակով, որն անմիջական կապ է ստեղծելու Թուրքիայի և Ադրբեջանի միջև։ Սակայն այս ենթակառուցվածքային նախաձեռնությունը ծառայում է շատ ավելի լայն ռազմավարական օրակարգի...