Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

«ԱՆՎԱՅԵԼՈՒՉ» ԲԱՐՔԵՐ

«ԱՆՎԱՅԵԼՈՒՉ» ԲԱՐՔԵՐ
18.03.2011 | 00:00

Տարիներ առաջ Հայաստանում շատ քիչ կարելի էր հանդիպել սափրագլուխ, հաստավիզ, սևազգեստ երիտասարդների, ովքեր իրենց տերերի համար անփոխարինելի օգնական-թիկնապահ-աջ ձեռք էին: Երևանը երբեք թիկնապահների այսպիսի քանակություն չէր ունեցել: Այսօր յուրաքանչյուր «իրեն հարգող» մականունավոր, պատահականորեն որևէ պաշտոնի տեր դարձած անձ պատիվ է համարում ունենալու մի քանի թիկնապահ, որոնցից մեկը կծառայի տան անդամներին, մյուսը` իրեն, հաջորդի համար էլ հաստատ գործ կգտնվի: ՈՒշագրավ է, որ բոլորն էլ ունենում են ֆիրմային (իհարկե, սև գույնի) մեքենաներ, որոնք շքախմբի նման «շեֆին» տեղից տեղ են տեղափոխում: Այս «բարդույթն» այնքան մոդայիկ է դարձել հասարակության որոշակի շերտերի (կոմունիստները կասեին` դասակարգերի) համար, որ առանց թիկնապահների գոյության ճնշված ու իրենց կյանքը վտանգված են զգում: Իհարկե, չենք խոսում այն հանցագործությունների մասին, որոնք գործում են թիկնապահները ու որոնց «ՍՐօՔց՚Ց» նրանց տերերը:
Ինչևէ, իրողությունն անընդունելի ու տհաճ է ոչ միայն շարքային քաղաքացու, այլև երկրի ղեկավարի համար: ՀՀԿ 20-ամյակի առթիվ նախագահ Սերժ Սարգսյանն իր ելույթում ընդգծեց. «Ավելորդ չեմ համարում զգուշացնել, որ ինձ համար հասկանալի չէ թիկնապահների այն շքահանդեսը, որ կարելի է տեսնել մեր երկրում. իմ դիրքորոշումը հստակ է` թիկնապահներ կարող են լինել միայն օրենքով սահմանված դեպքերում, օրենքով սահմանված չափի և ձևի մեջ: Այս ուղղությամբ, համոզված եմ, օրենսդիրն անելիք ունի»:
Թերևս առավել վտանգավոր է, երբ թիկնապահները շարունակում են իրենց ծառայությունը մատուցել արդեն նախկին պաշտոնյային, բայց գերատեսչությանը պատկանող պետհամարանիշեր կրող մեքենաներով: Ավելի հստակ. տևական ժամանակ մամուլը տեղեկացնում էր, թե ՀՀ մաքսային կոմիտեի նախկին ղեկավար Արմեն Ավետիսյանն այսօր էլ՝ պաշտոնանկությունից մոտ 3 տարի անց, շրջում է նույն մաքսային կոմիտեի «բալանսին նստած» թիկնապահների ուղեկցությամբ և կոմիտեին պատկանող համարանիշեր կրող մեքենաներով: Հարցի առնչությամբ «Իրատես de facto»-ն օրերս դիմեց ՊԵԿ-ին. «Արդյոք դա ապօրինի գործունեություն չէ՞, ինչո՞ւ պետեկամուտների կոմիտեն համապատասխան քայլեր չի ձեռնարկում սա թույլ չտալու համար»: Այստեղից մեզ համար բացվում է պետական գերատեսչությունների աշխատանքների մեկ այլ բացթողում: Արդեն մեկ ամսից ավելի է, որ հարցն ուղարկվել է ՊԵԿ, սակայն ոչ մի արձագանք:
Այստեղ հիշեցինք, թե ինչպես է մշտապես վարչապետը նշում, թե նախարարությունները, գերատեսչությունները պիտի թափանցիկ, հրապարակային աշխատեն լրատվամիջոցների հետ, ուստի որոշեցինք գործադիրին դիմել` այս անգամ էլ նրանից պարզելու, թե ինչու են նախկին պաշտոնյային շարունակում սպասարկել պետական բյուջեի սուղ միջոցների հաշվին, և ինչո՞ւ իր ենթակայությամբ աշխատող ՊԵԿ-ը լրատվամիջոցներին որևէ բացատրություն չի ուզում տալ խնդրո առարկայի շուրջ: Բայց ինչպես ասում են` «ջրից դուրս եկանք, ընկանք մրջուրը»:
Հասկացանք, մամուլի հետ աշխատող Արամ Անանյանը քաղաքում չէ: Բայց հո մի կառավարություն, մի Արամ չէ՞: ՈՒրիշ ո՞վ է լիազորված լրատվամիջոցի հարցին պատասխանելու, ասացին` զանգեք Ռիմային: Զանգեցինք։ Չգտանք։ Փորձեցինք գոնե Ռիմայի բջջային հեռախոսի համարը ճշտել, որ կապվենք նրա հետ: Այս հանգամանքը հունից հանեց կառավարության լրատվական բաժնում աշխատողին, ու նա սկսեց գոռգոռալ։ Երբ մի կերպ կապվեցինք Ռիմայի հետ, վերջինս հընթացս նշեց, թե «անվայելուչ» ենք խոսել իրենց աշխատողի հետ։ Ինչևէ:
Ռիման մեզ խոստացավ ՊԵԿ-ից տեղեկանալ` ինչո՞ւ չեն պատասխանում մեր հարցին: Ըստ էության ոչինչ էլ չկարողացավ պարզել կառավարության աշխատակիցը: Իսկ մեզ համար արդեն ակնհայտ էր, որ պատասխան ակնկալել պետք չէր:
Վերջում պարզապես կցանկանայինք մեջբերել վարչապետ Տիգրան Սարգսյանի խոսքը. «Մեր նպատակն է խրախուսել օբյեկտիվ քննադատությունը, ինչն ուժեղացնում է իշխանությանը` բացահայտելով հասարակությունում առկա լրջագույն խնդիրները»:
Իսկ մինչ պետական գերատեսչությունները «պետական գաղտնիքի են վերածել» նախկին գլխավոր մաքսավոր Արմեն Ավետիսյանի թիկնապահների և ավտոմեքենաների հարցը, վերջինս, ի հեճուկս երկրի բարձրաստիճան ղեկավարների հավաստիացումների, շարունակում է իր անվտանգությունը և տրանսպորտային ծախսերի գոնե մի մասը հոգալ «հետճգնաժամային» պետական «սուղ բյուջեի» հաշվին:
Ռուզան ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1398

Մեկնաբանություններ